World of Expressions

Just another WordPress.com weblog

Songs: Jujur

We planned to go to Karaoke tonite but it was cancelled since I finished my job quite late, around 8pm today. But I have the strong feeling to sing tonite. So sitting infront of my laptop, listening to songs and feel like to sing this song:

Radja – Jujur

Uhh.. huhuuu..

Duhai kekasih pujaan hatiku
Dapatkah kau memberiku satu erti
Sedikit rasa yang bisa ku mengerti
Bukan sumpah atau janji

Buktikanlah bila kau ada cinta
Setulus hatimu bisa menerima
Sebatas kejujuran yang kau miliku
Bukan sekadar bersama

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku, lupakanlah aku

ohh.. oh.. oh..

Jujurlah padaku bila kau tak lagi suka
Tinggalkanlah aku bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku, lupakanlah aku
Selamanya

May 11, 2007 - Posted by | Song

2 Comments »

  1. Join boleh ker.. :):)… kata kat Putrajaya ada tempat baru… kalu tak kita gi ramai2 kat Bangsar … Saya ada lagu baru gak nih…🙂

    Comment by kawaikinoz | May 21, 2007 | Reply

  2. aduhh… sadisnyee lagu.. Blom pernah hayati lagu ni betul2, slalu tu guitu2 je.. Sekali tgk lirik dia.. Mcm nk gugur jantung gue.. Adehh…

    Comment by diba | May 22, 2007 | Reply


Leave a Reply

